Isnin, 20 Mei 2013

Samarinda: Epilog Cinta Kirana








drama terbaru yang akan disiarkan di tv3 pada 22 mei ini. . 
dalam slot samarinda iaitu drama EPILOG CINTA KIRANA

yang menariknya yana tak sabar nak tengok citer nieyh 
nak tahu sebab apa. . penyanyi singapura
yang terkenal dengan lagu 'SAYANG-SAYANG'
iaitu alif aziz. . bakal berlakon dalam drama nieyh



x sabar nak tunggu kemunculan alif aziz dalam drama tersebut. . 

ok buat pengetahuan korang jugak, , drama nieyh
diadaptasikan dari novel jugak..
tapi novel tersebut bukan nama EPILOG CINTA KIRANA
tapi nama novel tue 'MENCARI JALAN KE SYURGA'




Para pelakon yang bakal menjayakan drama ni adalah Tasha Shilla ( dayang kirana ),Rozita Che Wan ,Shukri Yahaya dan Aliff Aziz,nazim othman.


jom baca sinopsis tersebut..



Satu kemalangan tragis telah meragut semua yang Khirana miliki; memorinya dan juga insan tercinta. Setelah dua tahun koma, dia bangkit semula lalu bertatih untuk memulakan hidup baharu dan berubah menjadi insan yang berbeza. 
Namun, kemunculan Shahrul Azwan telah memaksa Khirana berhadapan dengan dosa semalamnya. Kebencian dan dendam kesumat lelaki itu membuatkan Khirana berjuang untuk mengembalikan semula ingatannya. Bayangan hitam mula menghantui diri dan cuba untuk menyesatkan laluannya. Dugaan yang datang bertimpa-timpa hampir melemahkan imannya.

 

Di mata Shahrul Azwan, Khirana adalah seorang perempuan jalang yang telah menghancurkan maruah keluarganya. Hutang nyawa mesti dibalas dengan nyawa! Namun dia buntu apabila setiap kali menyakiti wanita itu, hatinya turut sama terluka. Keperibadian Khirana telah meruntuhkan tembok kebencian di dalam dirinya. Bila hati sudah tertawan, dia terpaksa memilih di antara keluarga dan cintanya. Walau jalan mana yang dipilih, kesudahannya pasti menuntut satu jiwa sebagai pertaruhan.

Shahrul yang pada mulanya mempunyai agenda untuk membalas dendam, tidak mampu menolak perasaan yang mula berputik kerana kebaikan dan keinsafan Khirana. Khirana berdepan dengan pelbagai dugaan bermula dengan kehilangan seorang kawan yang amat dikasihi sehinggalah dia hampir mati buat kali keduanya kerana dendam seorang isteri yang mengalami tekanan jiwa. Di saat Shahrul cuba mengecapi kebahagiaan bersama Khirana dan di saat Khirana mula mengingati semula sejarah silamnya, Khirana ditikam kerana dendam seorang isteri. Namun jodoh Khirana dan Shahrul masih utuh. Mereka akhirnya mengecapi bahagia di perantauan kerana Shahrul terpaksa melepaskan segala miliknya di Malaysia untuk menyelamatkan satu-satunya adik lelakinya.

Apakah yang telah dilakukan oleh adiknya dan apakah sejarah hitam yang telah Khirana lakukan sehingga nyawa mesti dibalas dengan nyawa? Siapakan yang membunuh kawan baik Khirana? dan siapa pula yang cuba membunuh Khirana untuk kali kedua?

9 penggomen blog yana:

YaNg AyEsHa berkata...

macam best..x sabar nak tengok

heirizalieyana berkata...

@YaNg AyEsHa yana pown xsabar nk tgk

adzairdawati makdara berkata...

menarik tertarik je citer ni.. nak tontonlah nnt

heirizalieyana berkata...

selamat menonton :)

heirizalieyana berkata...

@adzairdawati makdara selamat menonton

Tanpa Nama berkata...

It is also necessary to find out the business type
a company you need to hire. Dub Turbo will give you the maximize that
your appearance needs.

Feel free to surf to my web blog :: biuro detektywistyczne

Tanpa Nama berkata...

The role of a t-shirt can be quite profound actually.

Many numerous instance each and every woman, desire to venture to the party in the much loved T-shirt.



My web blog usługi detektywistyczne warszawa

Ieyra Ghani berkata...

54 Pemenang GA dicari ^^ JOM RAMAI RAMAI JOIN DAN MEMERIAHKAN GIVEAWAY NIE ^^


http://leprecious-nineplus-two.blogspot.com/2013/05/first-giveaway-by-nurin-aireen-ieyra_24.html

Tanpa Nama berkata...

bungalows can be developed in any style related
to exterior architectural fashion.

Feel free to surf to my site; candida

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...